Wednesday 22 September 2010

ARDUL KINANAH .. ARDUL BARAKAH .. ~

alhamdulillah.aku dh selamat smpai dh :)
sepnjg khdpn di cni ok la.so far so gud,, um.. nth la.x reti nk cita cmna.cmni ney la cita dy..
org2 kt cni ok2 la.x der la jahat sgt.ada je yg baek :). sepnjg aku dok kt cni,aku da jmpx 3 org arab yg baek. :)- pacek taxi yg tlg bukak bonet+tya umo bapa+tlg agkt brg.
- akak yg tlg jga muzium yg sgt baek dan lemah lembut :) dy beria2 sgt soh kmi smyg dkt dlm muzium tu.pastu yg besnya,dy tlg bkak pntu yg aku pon bley bkak sndri :). baek kan dy ..??
- pacik yg bg cokelet free kt aku sbb aku phm apa yg dy ckp :) he was really excited sbb aku dpt translate apa yg dy ckp.hahaa..~~ [ riak2 ]dh..yg tu ja yg igt nk cita pasai kt cni. umm..nk cita pasai jln2 kt cni plak. kemarin aku bru ja jln2 kt cni.tmpt2 kt cni,,perghh!! cantek oo.. um,,kna tnjuk gmbar bru dpt buktikan.hehee..~~
apa lg nk cita eh..um..pasai jln kt cni la,ish2..amat menakutkan nk lintas jln.kna brani gla la.kna wat hebat aa kalo nk lntas.kna lalu ja depan keta tu.pastu kalo keta tu dh dkt sgt ngan kita,thn ja ngan tgn.,hehe.mksdnya soh pacik taxi tu stop jap la. um.. every tym nk lntas jln,msty kna pgng tgn kwn.kalo x,x ley la.haha..~~
ada kes skali tu,hampir2 ja kitorg nk kna lggar ngan keta.waaa..!! amat menakutkan.tp x pa la.it can make me to be more alert n careful la pasney.segala2nya bley b'ubah. umm.. apa lg aku nk cita ney.nth la.mknan2 kt cni,bley la.tp aku x mkn byk lg la mknan kt cni.bru mkn mknn malaysia ja.hehe,,nti la try mknan bru. umm.. aku da naek suma public transport kt cn.tram,tramco,taxi,bus,keta kuda pon da naek.haha..mhal kot keta kuda.4 geneh.haaa..~ dh la.x yh cita byk2 sgt.x dk idea.tgk gmbar la bes,,
tym ney kt dlm muntazar.b'backgroundkan istana farouk.bes. ^^ cntek..


tym ney plak kt the second largest library in the world.tp x msok pon.jln sesak sgt.x ley nk lintas.

1 comment:

do leave the warmest comments ^^